سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دانلودپی سی
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

Alternative content



طراح قالب

محمد رضا نخعی DP30.LXB.IR


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.نظر یادتون نره .یرای سفارش تبلیقات در سایت با شماره تلفن 09370679132.تماس حاصل فرمایید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover 1.5

Instant PDF Password Remover همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل های PDF قفل دار می باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد ها را بازگشایی کند از پسورد های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید.

برخی از فایل های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت ها را نیز از بین ببرد. 

 

instant pdf
password remover حذف پسورد فایل های PDF با Instant PDF Password Remover
1.5

 


» قفل کردن وب کم با CamBlocker 1.0.0.2

CamBlocker  نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. 

زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

camblocker قفل
کردن وب کم با CamBlocker 1.0.0.2


» ابزار قفل گذاری و امنیتی

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CD\DVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

Disk Drive
Administrator محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

 


صفحه قبل 1 صفحه بعد

»